Trouwkaarten versturen is een traditieVier tot zes weken voorafgaande aan de bruiloft worden de trouwkaarten verstuurd. Op deze trouwkaart staan de namen van het bruidspaar, en een beknopte beschrijving van wat er die dag gaat gebeuren.
Vroeger, toen er nog geen trouwkaarten bestonden, stuurde men aanzeggers de straat op om het huwelijk aan te kondigen en eventueel mensen uit te nodigen. Met de komst van de kaart veranderde dit. Door middel van de trouwkaart kun je nu snel en makkelijk je gasten uitnodigen voor de bruiloft. De keuze van een trouwkaart is sterk afhankelijk van de smaak van de bruid en bruidegom en natuurlijk het soort bruiloft dat gehouden wordt. professionele opmaak - goedkoopste drukkosten |
Drukkosten slechts € 42,00 (excl. btw)
|
Trouwkaarten online bestellen.
|
Veel gestelde vragen bij kaartjescentrum.nl;
Moet ik de kaartjes betalen voordat ik de opmaak van mijn tekst heb gezien?
Als u het bestelproces doorloopt kunt u kiezen voor een betaling d.m.v. Ideal of overboeking. Indien u voor overboeking kiest ontvangt u een duidelijke digitale leesproef van uw persoonlijke tekst. Indien u 100% tevreden bent met uw leesproef kunt u de betaling afronden. Worden de kaarten inclusief env. geleverd? Alle kaarten zijn inclusief envelop. Als ik een proefmodel aanvraag, hoe snel heb ik het dan in huis? Zodra u een proefmodel heeft aangevraagd dan heeft u de modelkaartjes in vijf tot zeven werkdagen in huis. Krijg ik een zetproef vooraf? Na afronding van de order en betaling, sturen wij u altijd een proef per email van de opmaak van uw kaart. Mocht u bij het zien van de zetproef nog iets willen corrigeren, dan kan dat. Wat gebeurt er als er toch een fout in de zetproef zit? Mocht er na het indrukken van de kaart een fout in de tekst zijn zitten die tevens op de door u goedgekeurde proef zichtbaar is, dan drukken wij in dat geval zo snel mogelijk de kaarten opnieuw met 50% korting op de drukkosten. Voor de kaarten worden de normale prijzen volledig gehanteerd. Mocht de fout niet in de door u geakkoordeerde leesproef zitten, dan nemen wij vanzelfsprekend de totale order voor onze rekening. Wanneer kan ik het beste de bestelling plaatsen? Het maakt eigenlijk niet zoveel uit wanneer u de kaarten besteld maar wij adviseren u dit niet op het laatste moment te doen. Ik heb een fout gemaakt tijdens mijn bestelling, wat nu? Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Zolang de kaarten nog niet gedrukt en verstuurd zijn, kunnen wij nog van alles wijzigen. Is het mogelijk de enveloppen eerder te ontvangen? Als u tijdens het bestellen voor vooraf afzenden van de enveloppen heeft gekozen (meerprijs Euro 6,75), dan krijgt u automatisch de enveloppen binnen 2 weken thuisgestuurd. Heeft u niet voor het vooruitzenden van de enveloppen gekozen dan kunt u de enveloppen een week na de bestelling aan de balie in Wanroij afhalen of worden ze tegelijk met de kaartjes meegestuurd. Kan er ook buitenlandse tekst gedrukt worden? Zolang de tekens van de tekst opgemaakt zijn van het Nederlandse alfabet kunnen wij de tekst drukken. (Het is natuurlijk altijd mogelijk indien u een kant en klaar opgemaakt pdf naar ons toestuurd.) Wisselteksten, bijvoorbeeld een deel met Nederlandse tekst en een deel buitenlandse tekst, zijn met een meerprijs mogelijk. Waar moet ik bij de tekst op letten? 1. Controleer bij opgave uw eigen teksten goed. 2. Controleer diverse malen en bij voorkeur door verschillende personen de zetproef. 3. Geef wijzigingen per mail ([email protected]) door. Langskomen en alles persoonlijk doornemen is uiteraard ook prima! Hoe lang duurt het voordat de kaartjes klaar zijn? Na uw bestelling ontvangt u uw zetproef binnen 3 werkdagen. Eventuele correcties worden uitgevoerd en na uw akkoord worden de kaartjes binnen 3 werkdagen gedrukt en verstuurd. U kunt ze natuurlijk ook in Wanroij ophalen. De kaarten worden verstuurd via Postnl (De 24 uurs bezorgtijd is niet gegarandeerd!). Hebben jullie een winkel die we kunnen bezoeken? U bent van harte welkom in onze "kaartenwinkel" te Wanroij. Hier kunt u alle kaarten collecties, geheel vrijblijvend, inkijken. |
Kan ik ook een voorbeeldkaart ontvangen met een eigen tekstindruk?
Eén voorbeeldkaart met een eigen tekst of foto is niet mogelijk. Onze kaarten worden op de traditionele manier gedrukt. Een kaart drukken is net zo duur als meerdere kaarten drukken. Een duidelijke en overzichtelijke (digitale) zetproef ontvang je na het plaatsen van een bestelling. Is het mogelijk om de kleuren van de kaartjes in een ander kleur te bestellen dan afgebeeld op de site? De kaartjes zijn "voorgedrukt" en zijn uitsluitend verkrijgbaar in de kleuren zoals op de site weergegeven. Alle kaartjes worden gedrukt en niet geprint, bovendien is bij veel kaartje de afwerking "ingewikkeld" en zijn veel papiersoorten bijzonder zodat de kaartjes niet op "maat" gemaakt kunnen worden. Wij bestellen deze kaartjes bij onze leverancier waarna wij vervolgens de tekst (en/of foto) indrukken. Wel is de tekstindruk in allerhande kleuren te realiseren. Kunnen de kaartjes ook aan twee zijden aan de binnenkant gedrukt worden? U kunt de binnenzijde zowel aan de linkse als de rechtse kant bedrukken zonder meerprijs. Dat wil zeggen dat de bedrukking (in het zwart) dan (ongeacht het aantal kaartjes) €42,00 exclusief btw kost. Kunnen de namen op de voorzijde van de kaart ook met een ander lettertype afgedrukt worden ? Het is zeker mogelijk andere lettertype(s) te gebruiken. Als u bij het invullen van het bestelformulier een voorkeur voor een font aangeeft zullen wij dat zo verwerken in de zetproef. Indien we het lettertype niet hebben zoeken we een gelijkend lettertype voor u op. De zetproef kan altijd aangepast worden indien het niet voldoet. Ik heb te weinig kaarten heb besteld, kan ik deze alsnog bij bestellen? Ja zolang de kaarten nog niet ingedrukt zijn, is het mogelijk extra kaarten bij te bestellen. Wel berekenen wij hiervoor € 6,75 excl. BTW administratie/verzendkosten boven op de kaartprijs. Wat zijn de mogelijkheden indien wij niet tevreden zijn? Wij leveren altijd een deugdelijk product. Indien u niet tevreden bent of klachten heeft over de geleverde service en/of geleverde kaarten van kaartjescentrum.nl neem dan zo snel mogelijk, binnen 14 dagen contact op. Dit kan d.m.v. een bericht aan [email protected] of door te bellen met 0485 47 15 64. Vermeld daarbij je naam, adres en telefoonnummer en indien bekend je ordernummer, zodat wij je klacht zo snel mogelijk kunnen beoordelen. Wij proberen uw klacht binnen 3 werkdagen op te lossen. Indien blijkt dat dit niet haalbaar is, dan ontvangt u hierover bericht. Kaartjescentrum.nl doet er alles aan om uw klacht snel en naar tevredenheid af te handelen. |